Rezervace služeb
VSTUPNÍ VYŠETŘENÍ, Říčany u Prahy.
1 hod 30 min
2 000 českých korunPRAVIDELNÉ KONTROLNÍ VYŠETŘENÍ, Říčany u Prahy.
45 min
900 českých korunVhodné pro děti od 3 let. Říčany u Prahy.
45 min
750 českých korunVhodné pro děti od 5 let. Říčany u Prahy nebo on-line.
45 min
750 českých korun
Služby
NEURO-VÝVOJOVÁ STIMULACE
Neuro-vývojová stimulace (NVS) je psychomotorická terapie (cvičební program), jehož cílem je rušit přetrvávající primární reflexy.
Primární reflexy se obvykle objevují u novorozenců a jsou součástí běžného vývoje nervového systému.
Tyto reflexy však obvykle mizí během prvního roku života, kdy se vyvíjejí vyšší nervové funkce.
Pokud primární reflexy přetrvávají déle, mohou mít různé nepříznivé dopady na vývoj dítěte.
Jedná se o potíže v oblastech smyslového vnímání, rovnováhy, v koordinaci pohybů, řeči, schopnosti učení, jemné motorice.
Tato metoda lze využít jako preventivní program, ale také jako intervenční nástroj pro děti s poruchami učení, soustředění, komunikace a chování.
SENZORICKÁ INTEGRACE &
LOGOPEDICKÁ
PREVENCE
Kombinovaná terapie, která spojuje senzorickou integraci a logopedickou prevenci, je komplexní přístup zaměřený na podporu dětí v oblastech senzorického zpracování a komunikačních dovedností. Tato terapie je navržena tak, aby integrovala strategie a techniky obou terapeutických přístupů pro maximální prospěch dítěte.
Senzorická integrace má významný vliv na vývoj řeči. Správná integrace senzorických informací z různých smyslových systémů (například zraku, sluchu, dotyku, rovnováhy a polohového cítění) je základem pro rozvoj řeči.
V rámci této terapie se zároveň soustředíme na dechová cvičení a motoriku mluvidel. Motorika mluvidel a správné dýchání, je jedním z předpokladů pro to, aby dítě správně artikulovalo a vyslovovalo. Zapotřebí je dostatečná svalová síla a rozsah pohybu jazyka či rtů, ale také orientace v ústech.
PŘEDŠKOLNÍ PŘÍPRAVA METODA ELKONIN
Tato metoda je tréninkem jazykových schopností podle profesora Elkonina, který se zaměřuje na fonematické uvědomování.
Program je určen dětem předškolního věku.
Trénink děti připravuje na správné osvojení dovedností čtení a psaní.
Tato metoda lze využít jako preventivní, stimulační program, ale také jako intervenční nástroj pro děti s odloženou školní docházkou, s těžkostmi ve vývoji řeči, s vývojovými poruchami a dětem z cizojazyčného prostředí.